عشق من
شخصی

سیب من کجایی

نظر به دور دست هاست این نگاه ما

                                                           در پیش دریچه چشمانمان سیب سرخی

اما دور دست ها چه زیباست چیست آنجا

                                                           در این سوی اما چه رنگ سرخ و چه بویی

در بالای آن کوه انگار تلالویی است

                                                           دوست میدارم تو ای سیب سرخ و شیرین 

اما آن تلالو چیز دیگری است الماسی شاید

                                                           بوی تو چه دلبری میکند از این دل من شیرین من

چشمان من تو را گرفته ای گوهر در فشان

                                                            میدانم که همیشه هستی در کنارم میدانم

به سوی تو پرواز خواهم کرد چرا از من دوری

                                                           به خود می بالم به این بودنت در کنارم همیشه

سفری دارم در راه سخت اما به سوی تو

                                                          ای سیب من این لک های تو از چیست نبودند اینگار

با شوق دیدنت این همه سختی بر جان تحمل 

                                                          سیب زیبای من تو نبودی ارزوی من باید رفت باید 

این شوق برای تو تو تنها شیشه ای نبودی ......

                                سفری کردم پر از سختی برای شیشه ای پر تلالو

                                کجایی ای سیب من همان سیب سرخ رنگ زیبای من

پ.ن :

گاهی چیزایی داریم در همین کنارمون اما نمی بینیم و به دنبال ارزوهای دور دستمون میریم چه بسا وقتی

برمیگردیم با شکست اون ارزوهای ناب در کنارمون هم دیگه نیستند...

الان به کنارت دقیق تر نگاه کن نه وقتی که بگند بهت دیر خیلی دیرررررررررررررر



ارسال در تاريخ سه شنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۷، ۱۱:۰۲ ب.ظ توسط حمید رضا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.: blog Themes By Jamo Design :.
قالب های بلاگ بیان