عشق من
شخصی

همینجوری نوشت 03

در ادامه همون همینجوری نوشت هام که البته دیشب اسمشا گذاشتم چرت نوشته بازم اومدم بنویسم

تا الان هیچ نظم مشخصی نداشتم امروز تا حدی یه برنامه مشخص واسه خودم درست کردم به نظرم اینجوری بهترس تا قبل همینجوری الکی کاراما انجام میدادم الان حس بهری پیدا کردم اما احیانا فکر نکنید قصد دارم نوشته هامم نظم بدم چون نظم بدم باز دوباره غیب میشم :)

الانم حرف خاصی واسه نوشتن نداشتم اما فقط اومدم بنویسم 

گاهی میخوام برم به گذشته هام و از گذشته ها بنویسم اما افسوس میخورم و دوست ندارم برگردم خیلی خیلی اشتباه داشتم البته نه همش ها ولی بازم پر از اشتباه بودم اگر درست رفتار میکردم و حماقت نمیکردم جاهی خیلی خوبی بودم خیلی خوب اما خب بازم دور نیست مطمعنم میتونم جبران کنم هر لحظه ای را که از دست دادم .......

برم برم تا لحظه ها نپریدند من بگیرمشون

بای بای خنده



ارسال در تاريخ يكشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۲۹ ب.ظ توسط حمید رضا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.: blog Themes By Jamo Design :.
قالب های بلاگ بیان