عشق من
شخصی

برایت آرزو دارم…


که نور نازک قلبت،به زیبایی ببیند زندگی ها را… 
چو باران،آبی و زیبا…

بباری شادمانه روی گرد غم
به دور از دل گرفتن ها…
برایت آرزو دارم…

به تنهایی نیالاید خدا این قلب پاکت را…
و همواره به دستانت بیاویزد…

چراغ راه خوشبختی…
برایت آرزو دارم سعادت را،طراوت را …

بهشت و بهترین ها را …
عزیز روزهای من…

خدا را میدهم سوگند که در قلبم …

برای تو خدا را آرزو دارم

Mount thin light heart, to see the beauty lives ...
Chu rain, blue and nice ...
Round happily bring on grief
Away from the heart of the ...
I wish you ...
God alone Nyalayd envelope heart ...
And always hang on your hands ...
LED road to happiness ...
I wish you happiness, freshness ...
Heaven and best ...
Dear my days ...
God, I swear that in my heart ...
I wish to God you



ارسال در تاريخ شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۰۳:۴۵ ب.ظ توسط حمید رضا

نظرات (۲)

یارب

این از کی بود حمیدرضا جان ؟
۱۸ بهمن ۹۴، ۰۱:۴۳
پاسخ:
راستیتش نمیدونم جایی دیدم و خوشم اومد و راه اسون کپی کردن :)
البته ترجمه انگلیسیشا با مترجم گوگل انجام دادم و مطمعنم دقیق نیست
برایت از طلا تختی مسیری رو به خوشبختی ارزو کردم...
.
.زیبا بود
۱۸ بهمن ۹۴، ۰۱:۴۸
پاسخ:
سپاس :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.: blog Themes By Jamo Design :.
قالب های بلاگ بیان