عشق من
شخصی

و دیگر هیچ ...

امشب اینترنت حسابی روی مخمه و خیلی کند میخواستم اهنگ را عوض کنم اما نمیشد هر صحفه را به ساعتی جون کندن بالا میارد اینگار حالش خوب نیست البت دیگه ما به این هم عادت کردیم به قل معروف اینجا ایران است

امیدوارم ادینه خوبی را گذرونده باشید خواستم پست قبلیما اصلاح کنم البته هنوز کتاب شازده کوچولو را تموم نکردم البت وقتش هم نبود اما به قل خانوم معلم وقتی اهلی شدیم حتما قبل ترش اهلی شده و اگر اینجور فکر نمیکنیم حتما اهلی بودنی هم در کار نبوده و من اشتباه برداشت کردم از این تیکه متن شازده کوچولو وقتی تموم خوندمش حتما از کتابش مینویسم

و دیگر هیچ ...



ارسال در تاريخ جمعه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۰۶ ب.ظ توسط حمید رضا

نظرات (۱)

سلام من جناب عیب نداره هستم خواستم بگم خیالی نیست این نیز بگذرد
۱۶ بهمن ۹۴، ۲۳:۲۲
پاسخ:
سلام ممنون
حتما این هم میگذرد البته انشالله به خوبی میگذرد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.: blog Themes By Jamo Design :.
قالب های بلاگ بیان