عشق من
شخصی

عنوانی به ذهنم نمی رسد

طبق معمول این ماه بازم رفته بودم دکتر البته اینبار عرض فرمودند دردت بخاطر دندونت و کلی قرص داد و گفت هفته دیگه برم دندانپزشکی تا ببینم ریشه کدام دندونم خراب شده دیشب تا صبح را یکسره بیدار بودم و سرم داشت میترکید الانم که ....

خخخ فردا بازی سپاهان و پرسپولیس و البته تهران و اگر حالم خوب بود الان تو راه تهران بودم ولی از همین راه دور حمایتشون میکنم انشالله که برنده ایم به قل همیشه سپاهان قهرمان میشه خدا میدوند که حقشه :)

حالا که نمیرم تهران از صبح الا تا عصر باید برم یونی به قل این دوستان و همون دانشگاه اصلا خدایی خبری هست ولی این ترم میخوام از اول سخت بچسبم به درسام زودتر تموم بشد و راهما بکشم و برم یه جای دور به قل بعضی ها خبری نیست خب منم میرم که خبری نباشد یادت نرد خیلی وقته نظری نزاشتی ها از رژیمت چه خبر :/

امروز کلی پیام داشتم البته وقتی نگاه کردم همشون از رایتل بود و مضمونشم ایام دهه فجر راستی دهه فجرتون مبارک باشد 

بسه س زیاد ننویسم به قل این مهران میگه کمتر چرت و پرت بگو حوصله مون سر رفت . بای بای



ارسال در تاريخ دوشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۴۰ ب.ظ توسط حمید رضا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.: blog Themes By Jamo Design :.
قالب های بلاگ بیان