عشق من
شخصی

دوباره ....

داشتم مینوشتم اما دیدم فیلم پشت بام تنهایی را دارد تکرارشا میزارد واسه همین جیم شدم زیاد تلویزیون نمی بینم ولی خب بعضی فیلم ها واقعا زیباند البته کمتر از تعداد انگشتان دستم

اهنگ بالا را هم میخوام عوض کنم ولی هنوز به تفاهمات کامل نرسیدم چی بزارم

چند تا اهنگ دارم گوش میدم البته به قل یک شخص خاص من زیاد اهنگ گوش میدم و خب راستم گفته ولی به قل اون جناب چرا همش غمگین تازه الان یادش افتادم هم دانشگاهیما میگم خداییش سر اهنگ با هم تفاهم زیادی ندارم اون رپ دوست دارد و فقط رپ و من هر چی دم دستم رسید و خوشم اومد ولی اهنگ های اونا من دوست ندارم خدا را شکر نمیخوند این مطالبما و گر نه کشته بود منا

به قل دوستان عوض شدم و خیلی نامریی شدم به نظر خودم خیلی خوبس کم کم بیشتر هم نامریی میشم والا خوب نیست تو چشم باشم چشمم میزنند برم تا بیشتر از این چرت و پرت ننوشتم فکر سقف خونه ام باشم بای بای



ارسال در تاريخ يكشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۴، ۰۴:۲۹ ب.ظ توسط حمید رضا

نظرات (۲)

موفق باشین
۱۲ بهمن ۹۴، ۲۰:۰۲
پاسخ:
انشالله
همچنین شما هم همینطور ...
خانوم زرافه
خوشم میاد بعضی از پست هات رو با لهجه ی اصفهانی میزاری .. عید اونجا بودم اگه بناهای تاریخی رو از اصفهان حذف کنی یه ذره منصفانه که نگاه کنی استان ما خیلی سرتره .. الان داشتم فکر میکردم که یه مطلب هایی رو منم شاید به زبان گیلکی بنویسم بد نباشه ;)

پایدار باشید :)
۱۶ بهمن ۹۴، ۱۲:۲۴
پاسخ:
راستش لهجه اصفهانی فیکس ندارم اما خیلی ها میگند لهجه دارم مخصوصا تو نوشتنم 
منم استان شما را خیلی دوست دارم اما خب اصفهان زادگاهم واسه همین از همه جا سرتره خخخخ..

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.: blog Themes By Jamo Design :.
قالب های بلاگ بیان