عشق من
شخصی

بعد چند روز استراحت

یه چند وقته بدنم ضعیفه و مدام سرما میخورم البته با داداشیم رقابت گذاشته بودیم و یک در میون سرما میخوردیم تا اخرش تونستیم پدر و مادر گرام را هم به سرماخوردگی مبتلا کنیم :) 

الان هم سرم درد میکند و البته زندم اگر نکشیند منا خخخخ

انتخاب واحدمون برعکس هر سال زود شروع و من وقتی متوجه شدم که صبح انتخاب واحد داشتم و عصرشم رفتم برای انتخاب واحد و دوستان و دانشجویان گرامی مانند گرگ هایی گرسنه استادهای خوبا غارت کرده بودند البته در دروس عمومی که اصلا کلاسی نمونده بود به هر حال 9 واحد برداشتم تا اینجا ببینم بعدا چی میشد زمان حذف و اضافه را هم که هنوز اعلام نکردند اخخخ امسال بی نظم ترین سال دانشگاهمون را دارم می بینم اون از کشته شدن چند تا دانشجو در تصادف سرویس دانشگاه و همینطور ارایه برنامه انتخاب واحد ترم قبل که باعث اعتراض همه شد الان هم که واقعا داغون تر از همیشه اند ...

من برم باز میام مینویسم فعلا بای بای



ارسال در تاريخ يكشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۴، ۰۳:۱۰ ب.ظ توسط حمید رضا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.: blog Themes By Jamo Design :.
قالب های بلاگ بیان