عشق من
شخصی

اومدم و خیلی خوش اومدم

سلام به همگی چاقید خوشید خخخ من بد نیستم البته اخر هفته پیشما بیمارستان بودم و یکی از امتحاناتما از دست دادم ولی بازم نتایج امتحاناتم بد نبود بخاطر همین دارم دیرتر میام بهتون سر بزنم البته چرا دروغ حالشم نبود این چند روز بنویسم البته باید تشکر کنم از دوستانی که بهم سر زده بودند و امیدوارم جبران کنم

حوادث جاری قرار از اینکه تعطیلی میان ترمی در کار نیست و باید زودی انتخاب واحد کنم و برم سر درس و مشقم و این دفعه بهونه ای ایجاد نکنم اخر ترم که بگم وقت کم اوردم یا نمره خوب نیاوردم محکم محکم رو به جلو با قدرت بیشتر نسبت به همیشه

خبرای خاصی ندارم که بخوام بنویسم دانشگاه که نرم کلا همه چیز یکنواخت میگذرد حداقل تو دانشگاه اتفاقات بسیاری واسم میگذرد البته تو هفته پیش تایر های جلویه ماشینما عوض کردم اپاراتی محترم گفت برو واسه خودت نذری بده چجوری با این لاستیکا رانندگی میکردی و هنوز زنده ای پس خدا هم میخواد زنده باشم بر خلاف ....

میدونم بی نظم مینویسم تازه اومده بودم دو خط بنویسم ولی نمیدونم چرا هعی مطالب میاند خودشون و البته قاطی و پاتی :)

رسما دیوونه شدم رفت و دلم میخواد از این به بعد بیشتر دیوانگی کنم از قبل امتحاناتم واتس و لاین و تلگرامما پاک کرده بودم و دیگه قصدم ندارم نصب کنم میخوام زندگی کنم ...

این ماه هم تکه س ها بهمن را میگم هااااا عشق خودمس 

چندتا نوشته خوشگل هم واسه دوستان گلم بزارم :)



ارسال در تاريخ دوشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۲۸ ب.ظ توسط حمید رضا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.: blog Themes By Jamo Design :.
قالب های بلاگ بیان