عشق من
شخصی

یه روز بد

تا حالا شده بری سر جلسه امتحان و تمام قسمت های فوق العاده سختشا بلد باشی اما تموم سوالات اسونترین قسمت ها بوده باشند و نتونی خوب جواب بدی امتحان امروزم اینجوری بود یعنی اسونترین امتحان همه عمرم بود و من به طور دقیق خراب کردم اعصابممممم خورد خورد

اهنگ کجایی از محسن چاووشی را گوش دادید امروز از دانشگاه تا خونه همش همین اهنگا پلی میکردم و صداشم زیاد کرده بودم واقعا حیف شد این امتحان به راحتی 14 نمرشا میگرفتم ویه بیست از دستم پرید 

بیخیال تازه ماراتن مدار شروع شده و باید فکر اون درسم باشم

حس نوشتنم ندارم...



ارسال در تاريخ جمعه, ۲۵ دی ۱۳۹۴، ۰۶:۳۳ ب.ظ توسط حمید رضا

نظرات (۱)

محدثه واحدی
دقیقا امتحان فییزیک من....یعنی فرمولا جلوم راه میرفت یادم نمیامد
۲۶ دی ۹۴، ۲۳:۲۳
پاسخ:
سوالات من دقیقا مثل جزوه بود اما من بیشتر فرمولا را حفظ کرده بودم 
حس بدیه :(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.: blog Themes By Jamo Design :.
قالب های بلاگ بیان