عشق من
شخصی

دیوارهای دنیا بلند است .

دیوارهای دنیا بلند است .

گاهی دلم را پرت می کنم آن طرف دیوار...مثل بچه بازیگوشی که توپ کوچکش را از سر شیطنت به خانه ی همسایه میاندازد. به امید آن که شاید در آن خانه باز شود...

گاهی دلم را پرت میکنم آنطرف دیوار..آنطرف حیاط خانه خداست.

 آن وقت هی در می زنم..

در می زنم..!

فریـــاد میزنم :دلم افتاده توی حیاط شما ،می شود دلم را پس بدهید؟

کسی جوابم را نمی دهد..!

کسی در را برایم باز نمی کند..!

اما همیشه دستی دلم را می اندازد این طرف دیوار !همین ...

من این بازی را دوست دارم...

آنقــــــدر دلم را پرت میکنم ؛آنقـــــــدر دلم را پرت میکنم تا خسته شوند!

تا دیگر دلم را پس ندهند... تا آن در را باز کنند و بگویند :

بیا خودت دلت را بردار ...



ارسال در تاريخ جمعه, ۲۵ دی ۱۳۹۴، ۰۶:۴۲ ب.ظ توسط حمید رضا

نظرات (۱)

خانوم زرافه
قشنگ بود ، آهنگش رو ولی بیشتر دوست داشتم .. جا واسه نظر نبود اینجا نوشتم 

درود به انتخاب خاصتان ..
۲۶ دی ۹۴، ۲۳:۲۱
پاسخ:
اهنگ را هر چند وقت یکبار عوض میکنم بخاطر همین جای نظری براش نزاشتم
خوشحال شدم خوشتون اومده
سپاس از لطفتون ...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.: blog Themes By Jamo Design :.
قالب های بلاگ بیان