عشق من
شخصی

سرما خوردم :(

سرما خوردم و نشده زیاد درس بخونم و جمعه هم امتحان دارم تازشم عصر جمعه اخه عصر جمعه همینجوریشم غمگین و میخواند امتحانم بگیرند عجبا از کار دانشگاه ما البته اگر طبق برنامه ریزیم بخونم جمعه را میزارم واسه مرور اخر 

هوچ اتفاق خاصی نیفتاده این چند روز و خب حوصله ادمم سر میبرد اینجوری البته خبر صبح که  10 نفر از افراد نیروی دریایی امریکا را تویه اب های ایران را گرفتن خبر باحالی بود بسی خوشمان امد البته خودمونیم سپاه کلا رفتاری دوگانه دارد مثلا در زدن کد خدمت مهدی شریفی به ملوان و تغییر ناگهانیش به تراکتور بزرگترین لابی تاریخ را نشون داد و هعی میاند میگند جک نگید که باعث جنگ بین قومیت ها بشد اما خودشون به راحتی تموم اینکار را میکنند منکه مطمعنم تراکتور به هیچ جایی نمی رسد بعدا البته می بینیم

بیخیال اخبار و ورزش بهتر به جایه این نظرات من فکر درس خودم باشم :)



ارسال در تاريخ چهارشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۴، ۰۵:۴۵ ب.ظ توسط حمید رضا

نظرات (۱)

محمد حسین
یارب

یعنی راضی بودم از اینکه آقا از دستگیری تفنگداران چطور رسید به تراکتور! 

فی امان الله
۲۳ دی ۹۴، ۱۹:۵۹
پاسخ:
خخخ ما اینیم دیگه 
البته خب سپاه تو جفتش مشترک بوده تابلو بود تو نو.شته هام
فی امان الله
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.: blog Themes By Jamo Design :.
قالب های بلاگ بیان