عشق من
شخصی

دومیشم تموم شد

تازه از امتحان برگشتم بد نبود ولی خودم زیاد راضی نیستم همه سوال ها را نوشتم ولی فکر نکنم اونجور که میخوام بشد امیدوارم استاد با ارفاغ یه نمره عالی بدد بیست بدد که خیلی عالیه خخخخخ :)

جاتون خالی ناهار نخورده بودم الان اومدم دیدم فسنجون داریم منم عاشق فسنجون اینقدر خوردم که الان دارم میترکم منم یخورده چاق شدم البته یخورده ها از اون یخورده هاااااااا

پنج دقیقه دیر رسیدم سر جلسه امتحان دیدم همه اون وسط وایسادند و دارند حرف میزنند و مراقب بدبختم میگه لطفا بشینید خواهشا بیشینید و دوستان هم اینگار نه اینگار و اخرش رفت استاد را اورد البته خانوم عابدینی حسابی خوش اخلاقه و نیاز به اخم نداشت هم گفت بچه ها بیشنید سریع نشستند البته این استادمون خیلی خیلی هم قشنگ درس میدد و هم خیلی خیلی خوش اخلاقه به نظر خودم یکی از بهترین استادهای دانشگاه نجف اباد و البته خودشم نجف ابادی استادمون اخر امتحان هم همه جمع شده بودند تا بیرون دانشگاه هم دنبالش بودند :)

خب امتحان بعدیم جمعه س البته مهم ترینش واسم مدار که باید از امشب استارت بزنم انشالله که پاسم 

هوم دیگه اتفاق خاصی نیفتاده ....



ارسال در تاريخ يكشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۴، ۰۵:۳۷ ب.ظ توسط حمید رضا

نظرات (۲)

محدثه واحدی
از ما که یکی دیگه مونده...خدارو شکر...
دلتان بسوزد😁
۲۱ دی ۹۴، ۱۹:۲۰
پاسخ:
واسه من سه تا دیگه مونده تا اخر هفته دیگه
چجوری برای شما زود تموم شد
دلمان سوخت:)
محدثه واحدی
البته من دانشجو نیستم....من پیش دانشگاهی ام
۲۱ دی ۹۴، ۲۳:۵۵
پاسخ:
موفق باشید 
گفتم چه زود تموم شده البته دیگه اکثرا دانشگاهی ها تا اخر این هفته امتحاناشون تموم الا دانشگاه ما :(
انشالله دانشجو هم میشید :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.: blog Themes By Jamo Design :.
قالب های بلاگ بیان