عشق من
شخصی

عنوانی به ذهنم نرسید

امروز هم گذشت و همچنان دارم به مارتن امتحانات پایان ترم نزدیک میشم البته خب خیلی بهتر از ترم های قبلم دارم درس میخونم و مطمعنم ترم های بعدی هم میخوام بهتر باشم و تو خیلی چیزا باید سریعتر عوض بشم و اینجا واسه شروع بد نبوده 

دیشب میخواستم کارت ورود به جلسه ما چاپ کنم که دیدم واسم زده بذهی شهریه دارم و صبح پول ریختم به حسابم و الان پول شهریه ما دادم و فردا میتونم کارت ورود به جلسه ما چاپ کنم 

تا ظهر که فرهنگسرا بودیم و بعدش رفتیم ناهار بعدظهرم که طبق معمول این چند روز فرهنگسرا بخاطر تعمیرات تعطیل ولی وقتی رفتیم سمت فرهنگسرا رییس فرهنگسرا را دیدیم دوستم باهاش اشنا بود و سلام و علیک و بهش گفتیم میشد از کلاس های فرهنگسرا استفاده کنیم و اونم اجازه داد و رفتیم کلاس کامپیوترش و البته بعدشم خودش اومد چونکه خودشم دارد واسه فوق لیسانس میخوند سنش نه بالاس نه کم ولی ادم خوش اخلاق و خوش برخوردی بود و خیلی هم خوش گذشت و چندتا عکس سلفی هم گرفتیم میز که پر شده بود از کتاب و جزوه من و رضا و مهران دیدن داشت حالا فردا هم میخوایم باهاش صحیت کنیم بعدظهر که فرهنگسرا تعطیل بریم تو کلاس و درس بخونیم 

الان هم باز چندتا پست بزارم و برم ادامه درسام و میخوام از این به بعد بترکونم کم کم میخوام خودما داخل درس و کار و کارهایی که دوست دارم غرق کنم باید دیگه فکر کار دایمی باشم که کار درس خوندن واسه خودم کلا مستقل بشم و جدا بشم ....

هوم دیگه چیزی ندارم بنویسم کم کم دارم روده دراز میشم و امیدوارم نوع نوشتنمم کم کم بهتر بشد :)

راستی امیدوارم تو هم تو امتحاناتت موفق باشی واست هر شب دعا میکنم لبخند



ارسال در تاريخ چهارشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۴، ۰۷:۳۷ ب.ظ توسط حمید رضا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.: blog Themes By Jamo Design :.
قالب های بلاگ بیان