عشق من
شخصی

اولین امتحان خلاصصصصص

اولین امتحانما دادم البته با پنج دقیقه دیر کرد ولی به نظر خودم خوب بود بالای 18 میشد نمرم چونکه تو یکی از سوالات فرمول اخرشا اشتباه گذاشتم و حیف حالا تا نمرم بیاد چقدر به خودم مطمعنم خخخخ :)

از الان باید استارت بزنم واسه بقیه امتحاناتم

البته الان از مخابرات برمیگردم دو تا سیمکارت همراه اول داشتم دادم به خاله م چونکه نمیخواستم ولی حالا که میخواستم گفت گم کرده و شمارشم یادشون نبود رفتم مخابرات که شماره خطما بگیرم متصدی گفت کارت ملی با کپی و البته قابل ذکر مرکز مخابرات ما خارج شهر و واسه کپی گرفتن باید بری داخل شهر و برگردی جالبه کپی کارت ملی از اصلش معتبرتر و فقط میخواست یه برگه بدد که روش شماره خودم ثبت شده و بخاطر همین تکه برگه مردم را باید چند دور بدونند به هر حال مدیر اونجا اشنامون بود و بهش گفتم کارما راه انداخت مدیونید فکر کنید که پارتی یازی کرد فقط برام کپی گرفت و داد بهم :)

فعلا همین ............



ارسال در تاريخ شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۵۵ ب.ظ توسط حمید رضا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.: blog Themes By Jamo Design :.
قالب های بلاگ بیان