عشق من
شخصی

چهارشنبه یه روز خوب زمستونی

کم کم دارم به فصل شروع امتحانات میرسم دیگه از شنبه سوت شروعش به صدا در میاد به دعاهایت محتاجم فراموش نکنی ...

زیاد اتفاق خاصی نیفتاده که بخوام اینجا ثبت کنم جز درس خوندن و فکر امتحانات البته به غیر دیروز که نزدیک بود با یه موتوری تصادف کنم که از سپر ماشین از بیخ گوش موتوری رفت البته حواسم بود و اروم میرفتم ولی موتوری بی هوا اومد جلویه من ولی خب باز خدا را شکر که اتفاقی نیفتاد هیجان دوست دارم ولی نه اینجور هیجانات زمان انتخاب واحد ترم بعد را معلوم نکردند که ببینم چند روز استراحت دارم بپیچم برم یه گوشه شاید برم پیش داییم و کمی از اینجا دور بشم 

تابلو حرف خاصی امشب ندارم و بیحال مینویسم :(

البته به قل یه نفری که میگفت اگر میخوای مثل من خوب بنویسی باید بنویسی تا دستت راه بیفتد همین الان لب و لوچه مم کج و کوله کردم البته مطعنم وقتی بخونی میفهمی چی میگم و نیازی به کامل نوشتن ندارم:)

تا یاد خاطرات گذشته م افتادم حس خوبی بهم دست داد خیلی خوبه ادم خاطرات شیرینی داشته باشد لبخند 

کاش سیستم بیان شکلک های بهتری داشت تو این موضع کاملا عملکردش ضعیفه و نمرشم منفیه 

خب بسس بسکی روزه درازی کردم شاید بعدا خاطره نویسی کردم البته اگر یادم نرفت

راستی از رژیم گرفتنت چه خبر؟



ارسال در تاريخ چهارشنبه, ۹ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۱۵ ب.ظ توسط حمید رضا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.: blog Themes By Jamo Design :.
قالب های بلاگ بیان