عشق من
شخصی

یکشنبه چند روز گذشته از زمستون

از هفته دیگه رسما میرم تو فاز امتحانات و اولین امتحانم آز فیزیک البته نمره گزارشکارما کامل گرفتم و فقط نمره تستی و کتبیش مونده بگیرم تا اولین بیستما ثبت کنم

فردا هم باید یه جزوه فیزیک پزشکی حتما جور کنم مال خودم که ناقصه:(

جشن تولد دامادمون هم بد نبود اخه اخراش حال خودم خراب شد ولی اولاش خوب بود اون وسط که میخواستیم کیک بیاریم برق رفت همه به اون یکی میگفتند تو قطع کردی بعد معلوم شد برق چند تا خونه قطع شده بود که از اداره برق اومدند همون شب درست کردند ولی خیلی باحال بود تو تاریکی اینقدر مسخره بازی در اوردیم و نشد عکس کیک تولدا بگیرم ولی فکر کنم بقیه گرفتند اگر گرفتم ازشون اینجا میزارم 

فردا هم اخرین روز دانشگاهم و میرم پیشواز امتحاناتم 

الان هم تمرینات مدار الکترونیکما کامل کنم فردا بدم به استاد

فیلا بای :)



ارسال در تاريخ يكشنبه, ۶ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۱۷ ب.ظ توسط حمید رضا

نظرات (۱)

طاها میرویسی
رشته و ساله چندی؟ بیا به مطالب منم نظر بده
۸ دی ۹۴، ۱۴:۰۸
پاسخ:
مهندسی پزشکی و 29
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.: blog Themes By Jamo Design :.
قالب های بلاگ بیان