عشق من
شخصی

روز شمار

مثل تموم این ماه که همش را دکتر و بیمارستان بودم الان از دکتر میام خخخ دکتر میگه ضعیفم فرت فرت مریض میشم ولی فکر کنم مریضی منا دوست دارد فرت فرت سراغم میاد شایدم میگه بیا بریم یه جای خیلی خوب :)

تو درس از فیزیک دو تا هم گروه داشتم که خدا را شکر هیچکدوم نمیومدند و نوشتن گزارشکار به عهده خودم افتاده بود امروز استاد گفت یکیشون که حذفه ولی یکیشون اومده و جواب ازمایشا اورده بود که مریضه 

پرسیدم چی شده بوده که حالش خرابه استاد هم گفت سرطان گرفته اینگار

واقعا از ته دلم ناراحت شدم تو این روزا واسه این دوست من هم دعا کنید که خوب بشد و البته واسه همه مریض ها و همه کسایی که مریض هستند بعد از نمازتون دعا کنید و بین دعاهاتون فراموششون نکنید

مرگ هم نزدیکی هاس نه پیر میشناسد نه جووون .....



ارسال در تاريخ سه شنبه, ۱ دی ۱۳۹۴، ۰۶:۰۷ ب.ظ توسط حمید رضا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.: blog Themes By Jamo Design :.
قالب های بلاگ بیان