عشق من
شخصی

یه شب از شب های بی تو بودن

دارم اهنگ شب بارونی از رضا صادقی را گوش میدم به غیر خوندنش اهنگش خیلی به دل میشیند این شب یلدایی همه رفتند خونه مادربزرگم اما من دلم میخواست تنها باشم و الانم اومدم بعد مدت ها باز بنویسم 

البته نه واسه نوشتن تنها بلکه نظراتما میخونم و پست هایی که تا حالا گذاشتم را میخونم زندگی چه سخت در حال گذر و عمر در حال گذر و من این گوشه البته خیلی هم گوشه نیست خنده

گوشه نیست و دایرس :)

یاد یه چیزی افتادم خندم گرفت یه ادرسی بود تازه یادم افتاد چی بود اون ادرس عجب اسم هایی داشت یادمه گوشه ثبتش کردم باید بگردم پیداش کنم

پیداش نکردم از اخرین باری که سیستمم ویروسی شد و کل اطلاعاتم پرید خیلی خاطراتی که ثبت کرده بودم از بین رفته و چه بد ....

همین برم لالا که فردا صبح باید برم دانشگاه 

شبت شیک شایدم پرتقالی البته البالویی هم بد نیست 



ارسال در تاريخ دوشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۴۳ ب.ظ توسط حمید رضا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.: blog Themes By Jamo Design :.
قالب های بلاگ بیان