عشق من
شخصی

سه شنبه 21/7/94

امروز کلاس فیزیک پزشکی داشتم بچه ها گفته بودند استادش خیلی سخت گیر و تند تند میگد ولی سخت گیر نبود و خیلی هم خوش اخلاق به نظر میاد اما خیلی خیلی سریع درس میدد و ما هم مجبوریم تند تند بنویسیم کلمه ای حرف بزنیم عقب میفتیم و استاد هم تکرار نمیکند

اخر جلسه دستم داشت میشکست

یه جاهایی نفهمیدم استخوان ترقوه جزو اسکلتی بود یا .... 

خب جان خودم دیگه اخراش تمام جمله هام بهم چسبیده بودند و فکر نکنم خودمم بتونم بخونمشون

بعدشم آز فیزیک داشتم استاد اومد یه سری توضیح داد و گفت ازمایش هامون از هفته دیگه شروع میشد و بعدشم تربیت بدنی داشتم حسش نبود جیم زدم 

وای فردا هم باز فیزیک پزشکی دارم از الان عزا فردا را دارم

این ترم میخوام بخونم کم کم میخوام جل و پلاسما جمع کنم و برم یه جا دور که از همه دور بشم 

خیلی میخواستم بنویسم ولی کلی مشق دارم امشب تمومشون کنم بهتر 



ارسال در تاريخ سه شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۱۰ ب.ظ توسط حمید رضا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.: blog Themes By Jamo Design :.
قالب های بلاگ بیان