عشق من
شخصی

نحوه درس خواندن من در ایام امتحانات:

ساعت 9 صبح:حالا تازه از خواب بیدار شدم بزار یه چی بخورم تا مغزم کار کنه بتونم درس بخونم
ساعت 10:30بعد از خوردن صبحانه :یه نیم ساعتی برم تو اینترنت ببینم دنیا چه خبره بعد ..
ساعت 12 :وای چقدر گشنمه با شکم گرسنه که نمی شه درس خوند. ناهار بخورم بعد..
ساعت 2 بعد از خوردن ناهار:واای چقد سنگین شدم یه کم می خوابم بعد... فقط نیم ساعت 
ساعت 5:30با صدای داد و قال مادر بیدار می شم . بالاخره کتابم رو باز می کنم می بینم حسش نیست . با خودم می گم بزار خواب از چشام بپره بعد.. کتاب رو می ندازم کنار و گوشیم رو بر می دارم
ساعت 7:بادلهره یه برنامه ریزی فشرده برای خودم می ریزم که تا ساعت 12 همه کتاب رو بخونم 
ساعت7:35:بزار سر ساعت شروع می کنم تا برنامه ریزیم بهم نخوره ساعت 8 بشه بعد..
می رم سراغ تلوزیون:یه کم تلوزیون ببینم بعد..
ساعت9 :بزار شام بخورم بعد.. امشب حتما حتما تا صبح بیدار می مونم.
ساعت 10 :حالا تا صبح خیلی وقت دارم بعد...
ساعت 12: یه کم بخوابم بعد.... ساعت رو می زارم برای 3 نصفه شب
ساعت 3 نصفه شب :گور بابای امتحان کی نصفه شبی درس می خونه و می خوابم 
..... به همین راحتی.....



ارسال در تاريخ شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۱۵ ب.ظ توسط حمید رضا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.: blog Themes By Jamo Design :.
قالب های بلاگ بیان