عشق من
شخصی

ممنون از بودنت

این چند وقت سایت بهم لطف کرده بود و نمیتونستم وارد قسمت مدیریت بشم 

نمیدونم شاید قسمت این بوده اون متن اول را نخونم و بیام نظر دومتونا ببینم الان نمیدونم چی بگم ولی شما باعث اذیت من نشدید که اونجوری میگید 

اصلا خودم نمیدونم لیاقت شما را دارم یا نه ؟؟؟؟؟؟

لیاقت یه واژه سخته که نمیشد به سادگی معنیش کرد اما به نظرم باید این لیاقت را ساخت و من میتونم

چند دقیقه ای که تونستم بیام تو سایت و خب هنگم الانخنده

خوشحال از اینکه باز مثل همیشه میخونید و خب ناراحت که نمیدونم دقیقا چیکار کنم

یک فرد خوش بین به خوبی می داند که زندگی بالا و پایین دارد

و از پایین افتادن ها هیچ هراسی ندارد

و در ان زمان هم در اندیشه چاره جویی است

تا بتواند خود را از سختی ها بیرون بکشد . ( چندلر )



ارسال در تاريخ پنجشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۹:۴۶ ب.ظ توسط حمید رضا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.: blog Themes By Jamo Design :.
قالب های بلاگ بیان