عشق من
شخصی

گیجم

این روزا گیجم و نمیدونم جیکار میکنم احوال درستی ندارم

باید واسه خودم برنامه ریزی کنم تا چشم بستم و باز کردم امتحانات پایان ترمم دارد شروع میشد

اتفاقات خوب که بخوام ازش بنویسم یه کوچولو کمس بیشترش فقط دلتنگیه...

روز پدر و مرد هم گذشت منکه دستم خالی بود نشد واسم چیزی بخرم ماشینم واسم خرج درست کرده همش تازه خرج دیگه باید بیمه ش کنم بی تقصیر

البته اخر هفته خونه ابجیم بودیم خیلی خوش گذشت منها اینکه حال خالم بد شد و بردندش بیمارستان

قلبش اینگار مشکل دارد 

امروز قلب منم درد میکرد مهر شده

زیاد بهم خوش گذشته بود اینگار

قل دادم زود زود بنوسم اما نشده همینم باعث میشد ندونم جی میخواستم بنویسم و خلاصه میشد حرفام

ولی خودمونیم چقدر روده درازی کردم و البته حالا که مینویسم و میدونم میخونی حالم بهترم میشد پس سعی میکنم زودتر بنویسم...



ارسال در تاريخ دوشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۳۸ ب.ظ توسط حمید رضا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.: blog Themes By Jamo Design :.
قالب های بلاگ بیان