عشق من
شخصی

روز نوشت 5

هفته دیگه هفته سنگین امتحانات

الخصوص مدار الکترونیک که درس فوق العاده سنگین و پایه اکثر درس های ترم بعدیم هست 

شنیدم ترم قبل از 70 نفر 13 نفر رفتند امتحان دادند و 11 نفر هم قبول شدند تازه اون 11 نفر هم در حد درس دادن تو مدار مهارت داشتند و همگی سه بار بیشتر مدار 1 را افتاده بودند اخم

اصلا واسه خودش این درس یه اوضاعی ها

بماند میگند این استاد که من باهاش دارم جزو سخت ترین استادای دانشگاهس و دهمی نمره میددمتعجب

ولی من دارم میخونم و امیدوارم با نمره بالایی پاسش کنم 

فعلا اینترنت و همه چیزا را قطع کردم

جدیدا مدام ترش میکنم به یکی از دوستام گفتم برگشته میگد مرحوم مرتضی پاشایی هم اولش ترش میکرد ای بگم تو روح این دوستم مهر شده

خب حالا اگر از میونتون رفتم بدونید رفتم یه لیوان اب بخورم و برگردمچشمک



ارسال در تاريخ سه شنبه, ۹ دی ۱۳۹۳، ۰۹:۲۳ ب.ظ توسط حمید رضا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.: blog Themes By Jamo Design :.
قالب های بلاگ بیان