عشق من
شخصی

معدل

این چند روز را مسافرت بودم بد نبود ها ولی یک جورایی بهم خوش نگذشت این اینترنت ایرانسل هم مدام قطع میشد اما هر موقع که انتن داشت میرفتم به وبلاگم شاید سر زده باشد اما خب .........

تصمیم گرفتم تا اخر امتحاناتم تو وبلاگم ننویسم و به جاش اینجا بنویسم نمیتونم چیزی ننویسم دلم میخواد گهگداری جایی بنویسم و اینجا تنها جایی که دوست دارم حرفاما بنویسم و میدونم کسی هست که حرفاما میخوند البته گاهی تلخ میشم اونم بخاطر اینکه لحظاتم تلخ ..................

ولی باید دیگه درس خوند دلم میخواد بهترین نتیجه این ترمما به دست بیارم و با معدل فوق العاده بالا قبول بشم میدونم کار نشد ندارد ...........



ارسال در تاريخ پنجشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۳، ۱۱:۲۹ ق.ظ توسط حمید رضا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.: blog Themes By Jamo Design :.
قالب های بلاگ بیان