عشق من
شخصی

تولدم مبارک

رهگذر جاده های تنهایی منم                 

 مسافر جاده های بی کسی منم

هر روز و شبم را میبرم در تنهایی به سر    

تنهایی شده تنها همسفر من

گمشده ای هستم در رویایی غریبانه          

رویایی پر از آوازهای کودکانه

ذره ذره می سوزم از داغ تنهایی              

 میدونم که میدونی که نمی مونی هرگز

رسم این چنین بوده همیشه واسه ما

                                                      واسه این دل تنگ بیقرار ما

               رهگذر جاده های تنهایی

برام فرق نمیکند چند تا تبریک تولد داشته باشم فقط دوست دارم تو بهم تبریک بگی و بدونم که تولدم را فراموش نکردی 

دوست دارم روز تولدم تنها یک نفر بهم تبریک بگه اونم فقط و فقط مخاطب خاص و عشق من باشد کاش همچنان جایی تو دلت داشته باشم کاش کنارم بودی شب تولد میدونم میشد هزارتا ارزو کرد ولی من تنها یک ارزو دارم شاید بهتر از این ارزو هم بشد کرد اما ارزوم اینکه 

خداجون مراقبش باش و همیشه سلامت و موفق باشد

تولدم فرداس اما پیشاپیش نوشتم به امید اینکه تو بیایی و برام بنویسی خجالتی



ارسال در تاريخ سه شنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۲، ۰۸:۵۸ ب.ظ توسط حمید رضا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.: blog Themes By Jamo Design :.
قالب های بلاگ بیان