عشق من
شخصی

ایران صحنه تئاتر رویاها

پرده اول : بنزین گران می شود

پرده دوم : همه مردم شاکی از این وضع به داخل خیابون میاند و معترض به این وضع

پرده سوم : معلوم نیست چه خبر اشرارند یا دولتی ها که هر کدام یک جا را اتیش میزنند و به پای مردم ثبت می کنند

پرده چهارم : صحنه های اعجاب انگیز که هر موقع اعتراض مردم از تلویزیون می بینیم که یه عده قران اتیش میزنند و اموال عمومی را خراب می کنند (اقا من فهمیدم این اشرار مغز ندارند جون میدونند وقتی به دین و مذهب مردم توهین بشد دو دستگی میشد چرا باز اینکار را میکنند یا اقا نکند کار ..... )

پرده پنجم : همون هایی که از گران شدن بنزین شکایت دارند میاند خیابون و راهپیمایی حمایت از دولت راه میندازند ( البته خب وقتی کارمند دولتی و مجبوری بیای و حضور و غیاب میکنند کاری دیگه نمیشد کرد خخخخ )

پرده ششم : رهبر یک کشور میگه من کارشناس نیستم و کاری به این کارها ندارم و از تصمیم این سه قوه پشتیبانی میکنم :/ ( شایعه روز : مجلس گران شدن بنزین را تایید نکرده و از سه نف سران قوه فقط لاریجانی جون و روحانی جون رای مثبت دادند و رییس قوه قضایی اقای رییسی مخالفت کردند )

پرده هفتم : جهانگیری و نوبخت (( هیچ چیر گران نمی شود ))

پرده هشتم : روحانی ( من خواب بودم به خدا اصلا نمیدونستم بنزین گران می شود )) چه شاخدار 

پرده نهم : اجناس گرانتر - مردم بدبخت تر - پولدارها پولدارتر 



ارسال در تاريخ پنجشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۸، ۰۳:۳۲ ب.ظ توسط حمید رضا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.: blog Themes By Jamo Design :.
قالب های بلاگ بیان