عشق من
شخصی

اخرین صحفه

گله ای نیست و اگرم هست از خودمه

سهم من تا به ابد تنهای و تنهایی و تنهایی باید این سهم را قبول کنم

از این به بعد میدونم هدف زندگیم چیه

کار

درس

کار

درس

و .....

میدونم که میخوام غرق بشم تا نفهمم درد قلبم چیه دلتنگ کیم و چرا ؟ و چراهای دیگه ...

اما میدونم دل شکسته ام خوب بلد دعا کند

چیه فکر میکنی میخوام بگم بلد نفرین کند

نه دل من اینا را بلد نیستم

جز خوبی جز دعایه سلامتی هیچی ندارم

دلم میگه یه عشق باید دو طرفه باشد نه یک طرفه به زورم نمیشد اما میشد ارزوی خوشبختی کرد میشد تو تنهایی هات تک تک خاطراتشا حفظ کنی و هر روز و هر شب مرور کنی و ...

شایدم عشق من حقیر باید دلما صیقل بدم

با خاطره ها دلما صیقل میدمو عاشقتر از قبل میشم یه عاشق که هر روز از روز قبلش عاشقتر باشد تمام عشق خرج خاطراتم میکنم و شریک لحظه هام غم و تنهایی میدونم همیشه کنارم خواهند بود

یک نفر بود که بهم امید دوباره داد باعث شد دوباره تلاش کنم دوباره سرپا بشم هرگز فراموش نمیشد تو یه قلبم حکش میکنم تنها همون یک نفر صاحب دلم خواهد بود تا ابد تا اخرین نفس

این صحفه اخرین صحفه داستان زندگی نیست اما اخرین صحفه نوشته هایه منه....



ارسال در تاريخ جمعه, ۸ آذر ۱۳۹۲، ۱۲:۱۰ ق.ظ توسط حمید رضا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.: blog Themes By Jamo Design :.
قالب های بلاگ بیان