عشق من
شخصی

سرکی به ننه پیرزن

تا بیام شروع کنم به نوشتن هوفی میکنم و با خودم میگم باز چی میخوای چرت و پرت بنویسی ...

پاییز هم با رنگ های زیباش رو به پایانه و دارد کم کم صدای پای ننه پیرزن زمستون خودمون میاد البته مثل قبلنا نیست که با برف و کوران بیاد ولی شایدم امثال دلش خواست با سوغاتی برامون بیاد چونکه من عاشق برفم و مخصوصا برف بیاد و برم زیر اون برف تو خیابون بتابم اما فعلا از صدای خش خش برگ ها و رنگ های زیباش لذت خودتونا ببرید چون هر چیزی به وقت خودش

خب همینقدر کافیه فعلا



ارسال در تاريخ يكشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۷، ۰۹:۵۸ ب.ظ توسط حمید رضا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.: blog Themes By Jamo Design :.
قالب های بلاگ بیان